شرکت نرم افزاری منظومه

با ما بیشتر آشنا شوید...

پشیبانی و پاسخگویی از طریق تیکت سنتر


گروه مهندسی نرم افزار منظومه با تکیه بر دانش فنی و تخصصی مهندسین نرم افزار و سخت افزار خود و نیز با بهره مندی از مشارکت و مشاوره مجرب ترین متخصصین و اساتید صاحب نظر (مدیران صنایع ، کارشناسان اسناد پزشکی ، پزشکان و ...) فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نموده

اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریتی میگردید تا مجموعه خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنید اگر در ذهن ایده ی استارتاپی دارید که نیاز به مشاوره و برآورد های تخصصی میباشد با ما تماس بگیرید.

مشاوره تخصصی

09398576413 05138666080



اتوماسیون اداری


اتوماسیون حسابداری


حسابرسی

جدیدتـرین محصولاتـ منظومه



ما در گروه منظومه در ساخت و پیشبرد ایده های شما همواره در کنارتان هستیم. برای شروع پروژه های خود اگر نیاز به آموزش دارید، اگر برای گسترش ایده خود نیاز به اتوماسیون اداری، مالی و حسابداری دارید، اگر بدنبال مدیریت پیشرفته نرم افزاری کسب و کار خود را هستید، اگر نیاز به یک متخصص و مشاوره حرفه ی دارید گروه منظومه بهترین انتخاب میباشد.

شرکت نرم افزاری منظومه یکـ تیم مجرب و حرفه ای ست


برای انتخاب بهترین گزینه برای کسب و کار خود قبل از هر تصمیمی از مشاوره تخصصی رایگان ما بهرمند شوید.

  •  با ایده های جدیدی که از طرف گروه منظومه دریافت کردیم موفق به راه اندازی پرتال های بسیار مدرنی بصورت آنلاین در این موضوع شدیم. امروز با راه اندازی این پرتال ها ما میتوانیم یک قطب بسیار قوی برای ارائه خدمات در ایران باشیم.

    محمد کاشفی
    هولدینگـ ونداد
  • خیلی خوشحال و رضایتمندیم از مجموعه منظومه که مارا به رسیدن به جایگاهی که بدنبال آن بودیم نزدیک کردن و همراه در کنار هم با صبوری و مهربانی این چند سال را سپری کردیم باشد که در سال های آتی این همکاری ادامه دار باشد و از خدمات شما استفاده هرچه بیشتری ببریم.

    محمدرضا ترابیان
    موسس کوچنیگـ مال

اتوماسیون چیست؟


1سیستم اتوماسیون اداری چیست؟
شما به عنوان یک مدیر، علاقه‌مندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره‌ را در سازمانتان بالا ببرید. اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها می‌شود. تحقیقات گروه WFMC (تحقیقات انجمن مدیریت جریان کار – ۲۰۰۶) نشان می‌دهد سازمان‌ها و شرکت‌های سنتی عملا تنها از ۳۰٪ زمانی که صرف فرایند‌هایشان کرده‌اند، ارزش افزوده دریافت می‌کنند و از ۷۰٪ باقیمانده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمی‌شود
2مدیریت منابع انسانی یا HRM چیست؟
به طور کلی در تعریف نهایی مدیریت منابع انسانی یا human resource managment می توانیم بگوییم که به مجموعه فرآیند هایی شامل کارمندیابی، جذب و آموزش، روابط بین افراد سازمان و مدیر سازمان با کارمندان مدیریت منابع انسانیگفته می شود که می تواند همه اتفاقاتی که به پیشرفت شرکت و سازمان کمک می کند را در بر گیرد و ر جهت بهبود روابط فردی و تیمی سازمان و رسیدن به اهداف سازمان با بیشترین عملکرد باشد.
3سیستم اطلاعات بیمارستانی یا HIS چیست؟
در معنای گسترده تر HIS را سیستم اطلاعاتی بهداشتی هم می گویند. واقعيت آن است که امروزه یک بیمارستان نمی تواند همچنان بصورت سنتی کار پروسه پرونده بستری يا سرپائي بیمار را انجام دهد. پائین آوردن زمان پذیرش ، زمان ترخیص ، زمان انتقال بیمار ، زمان ORDER نویسی و درخواستهای پاراکلینیکي ، زمان اخذ جوابها ، زمان مراجعه به اطلاعات قبلی پرونده ، بالا بردن میزان دقت در درج اطلاعات و درخواستها که در حالت دستی ناخوانا و ... هست

تماس با شرکت نرم افزاری منظومه

در صورت نیاز میتوانید از طریق ایمیل، واتساپ و شماره درج شده در ذیل با ما تماس بگیرید.